Veckan som varit ^^

Vilken vecka det har varit :)
Fullt upp varje dag ;) så får ta en liten resumé då ^^

Måndag!

Städade hemma en del efter att jag hade varit inne på kss och satt allergi test på ryggen för massa kemikalier.. skulle ha de på mig till onsdag morron... men redan efter 4-5 timmar fick vi ringa sjukhuset så vi kunde ta bort de.. fick världens allergi reaktion... så tur vi fick av de hade blivit rätt infekterat annars.. varade å vart sårigt... kan lova att de gjorde svinigt ont alltså :( Så tål inte Krom och nickel.. Guldet får vi ta om tyvär.. men blir ju bara de att ta om då...
Så nu har vi varit inne på Smycka så dom kan fixa min förlovningsring :D

Tisdag!

Fyllde ju 24 år då.. Känner mig  så gammal ^^ hade lite besök på morgonen :P
Fick massor med fina presenter ;)
Fick en cd skiva av Affe och älsklingen :) Sen en del kläder, hushåll/toa papper ^^ pengar och lotter :D
Va ju på stan hela dagen hela våran lilla familj och min mor.. va och handlade kläder som ja ville ha, kläder till lillan å lite leksaker :D Var på Luna och lunch ihp, riktigt god mat va de :)
Sen köpte jag och älsklingen en el grill till oss så nu har vi ju självklart grillat en del ^^
Va helt slut när vi kom hem, va förbi på fika hos Tina innan jag kom hem å bara satt ner ^^ Grillade på kvällen och bara myste :D Lillan däckade direkt när vi la henne i sängen.. hon hade ju lekt en del på stan ^^

Onsdag!

Asphen och Affe va här på fika :D Älsklingen hade bakat blåbär/hallon paj.. va jätte gott :D
älsklingen köpte även en ny dator till mig oå :D En HP laptop... mycke bättre än den jag har :D Så jag e överlycklig ...
grillade naturligtvis idag med :P fan den går varm nu hehe

Torsdag!

Vi tog en promenad ner till stan och tittade :D vädret har ju vart helt underbart så har bara varit ute på dagarna.. Lllan har vart riktigt trött sen ^^

Fredag!

Tog en till promenad till stan.. va på Holmen och sa hej till affe när han jobbar :P
Sen gick vi å köpte glass till oss och satt å myste i parken :D Just de ja ;) vaknade halv elva idag.. till mysig musik.. gick ju upp för att titta och såg då att älsklingen plockat fram mysig frukost på balkongen så han å lillan satt där å vänta på mig :P Kaffe och allt va serverat :D


Lördag!

Fick sålt gammla barnvagnen idag.. gött att bli av med den :P

Sen va mor å far här på fika på förmiddagen.. Alla satt ute på balkongen och gotta oss i solen :D

Dom hade köpt 2 par skor till lillan :d jätte söta^^

Sen 1 par till Liam oxå, tuffa va dom :) Åkte med dom till Coop och handlade mat hem oxå :D sen tog vi de bara lukt å lekte hemma med lillan ^^ Så hon somna u helt slutkörd :P


Söndag!

Då va vi framme till idag vilket ska bli en städdag sen bara slappa :P Är trötta ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0