Barnlediga

Japp nnu sitter vi här :D Älsklingen hjälper mig med mitt korsord ^^
Jag sitter här å skriver å så lyssnar vi på musik.. Lillan är hos mormor å morfar :D
Dom hämtade henne igår.. så jag å adde gick på bio å såg på Ice age 3 :D Den va bra hehe
Sen gick vi bort till asphen å tog en kaffe innan han körde hem oss, ja hade aldrig orkat att gå hem gick ju ner till stan :P
Så asphen va ju snabb att påpeka att de syndes att jag var gravid nu :D
Japp, vi ska få en till knodd i februari =)
Vet inte hur långt jag gott innan vi fått göra ett UL.. Ska skrivas in den 17 på mödravården..
Lillan ska få ett syskon :D Vi kan inte bli gladare :D
Hon är så söt nu lillan, har kommit i en svartsjuk period där pappa e rivalen om mamma hehe.. hon e för söt då hon skäller på pappa att han ska ta bort handen från mig eller så ^^

Så har ju Töreboda festivalen varit med.. Men vi åkte aldrig dit, valde bio istället å hyrt filmer över helgen.. som vi ska lämna in idag, en dag försent men men ^^
Idag regnar det, vi som hade tänkt att åka ner till stranden, men så blev det inte.. Blir en mysdag inomhus istället :D


Se om ja kommer ihåg å skriva mer sen :P

Kommentarer
Postat av: Anni

Grattis till knodden i magen.

Kram Kram

2009-07-07 @ 12:29:14
URL: http://missannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0