Uppdatering Fre-Ons....

Japp då är det onsdag redan.. Och jag som skulle skriva lite varje dag, men tiden har inte räckt till ju ^
Så vad har hänt?

Fredag!

Hände inte så mycket.. grejade hemma.. ja denna dag va la slapp :P

Lördag!

Åkte ner till stan på förmiddagen för att handla lite öl till älsklingen och Affe.. dom skulle lana på kvällen..
Stötte på mina föräldrar på stan så dom kom hit på kaffe oxå.. satt å fika och lillan lekte massor med morfar :)
Sen efter dom åkt hem så kom Affe hit med sin dator(som står här nu med)..
Vi beställde även en ny vagn till lillan :) En skit snygg sulky =) Så hoppas den kommer idag ;)
Dom satt uppe halva natten å jag sov :P Blev pizza till middag ^^

Söndag!

Jag va trött som fan å killarna spelade.. Affe sov på soffan här så lillan väckte honom med en flaska i huvudet på morgonen hehe... Sen hittade hn kebabsåsen å hälde över sig själv å golvet ^^ Mamma va inte glad :P
Pillade sönder pappas dator oxå, men som tur va gick de att laga :P Ja va lite nojig hehe....
Annars va de en slappar dag men massa lek med våran ängel ;) Anna, Kalle å deras Liva va här med en sväng:D Så söt e den lilla flickan :D

Måndag!

va nere på stan en snabbis med Affe å köpte mig en vårjacka.. sen hem igen :P
Va allmänt trött hela dagen... eller ja har vart trött några dagar å ont i magen... lite segt :(

Tisdag va lika dött som alltid :P lillan rjde hela dagen

Idag då :=) Onsdag!

Ska snart vika tvätt å diska efyter jag druckit upp kaffet.. Affe sov på soffan igen så sitter med illan och kollar på Asterix ^^
Sen runt 11 tiden kommer Fia å sin flicka hit.. vbet inte om Liam e med eller om han e med sin pappa. märker vi ^^
Sen tvätta kl 2 med då de inte blev gjort igår... Å städa idag.. så fullt upp idag :P

På måndag ska jag till kss för allergi testerna så får tbx min frlovnings ring snart *längtar* så tråkigt att inte kunnat använda den :(
Nä men ja får hålla tummarna att vagnen kommer idag då få rallt älsklingen och Affe åka ner till station å hämta den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0