| In love |

Sitter man här å skriver ner lite tankar.. :P
Varit en seg dag idag... kunde inte sova inatt, så tomt utan min älskling ju :(
Tur man hade lillan att gosa med...
Hon var med mamma å pappa på bvc igår.. 3 månaders kontrollen...
Fick sin spruta så hon hade ont igår kväll å lite idag, men nu har de gått över..
Sover gott nu... :)
Nyss ätit middag, å ska diska sen kommer älsklingen hem igen å ska ha en myskväll ;)
*LÄNGTA*
Älskar honom så mycket, en sån underbar liten familj jag har ;)
Skrev ett sms till honom igår/inatt som kom direkt från hjärtat.
Något jag aldrig trodde jag skulle skriva till någon, men de gjorde jag..
Till honom!!! *LOVE*
På tisda skrivs det papper :)

Andreas och Cassandra jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0