* Helgen e kommen *

Nu är det fredag kväll.. Adde åkte hem till Enåsa idag och flyttar till Göteborg imorn... Fy fan vad tomt det är utan honom ;(
Men vi åker ner på Tisdag och stannar där ett tag.. =))
Men e så långt till tisdag bara... *seeegt*
Ska se på film med en polare nu.. E svin trött så lär ju garanterat att somna..
Sovit så himla dåligt den här veckan...
Sover skit bra när adde e här men inte annars :(
Sen har ryggen krånglat så mycke så inte kunnat sova pga smärtan häller...
Alltid är de något ju.. :P
Blir en lugn å sjön helg hemma med min underbara dotter.. bara mysa...
Längtar lite tills hon blir lite äldre så hon förstår vad man kollar på när vi tittar på tv...
Vaknade i morse av att älsklingen å lillan kollade på Kalle Anka på tv:n... dom myste så sött ;)
Även om hon inte förstår vad hon kollar på så brukar vi ligga å titta på barnfilmer.. ;)
Hämtat hem ett par stycken nu.. hehe... kult filmer ju från Disney ;)
Ja å adde ska umgås med mina kusiner när ja e nere med.. ska bli så skoj ;) Lillan e ju med såklart ;)
Igår mublerade jag å älsklingen om hemma hos mig..
Blev mycket bättre än innan.. hehe... :P
Känns som om vi redan e sambos...
Så underbart att få sova ihop med mina två älsklingar ;)
Älskar dom så himla mycket ;)
En del som inte alls är glada över att ja å Adde e ihop igen.. men struntar i vad dom tycker..
Jag är iallafall himla glad över det ;)

Hepp nu ska vi se film :P Ska se på Mirrors igen.. en grym skräckfilm hehe.. men måste se den igen :P

*Over and Out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0