Back home again..

Jahapp nu va ja hemma hos mig igen..  Känns fruktansvärt tomt utan min älskling... Men e ju bara hemma några dagar..
Men känns mycket längre ... men tiden går fort ;)
Resan hem gick bara bra.. enda jobbiga förutom att åka ifrån älsklingen var att de va ju smockat med folk på tåget..
Satt med lillan i knät hela resan, men hon va riktigt nöjd hehe... sa knappt ett pip på resan bara log å tittade på allting ;)
Kändes som de tog evigheter hem, men va ju bara 1, 51 timma :P
Varit hos Tina förut på kaffe å så stekte ja pankakor till henne å mig.. de va mumma de :D

Varit underbart hos älsklingen ;) *Längtar tbx masssor*
har varit på stan, fikat å kikat en massa.. ätit massa god mat som vi lagat ;)
Han e ju en super kock :D
Ska städa i helgen så de e rent å fint när ja åker... va skönt å komma hem till städad lgh.. men i helgen ska allt fönstren tas om hand :P Måste verkligen tvätta dom :P Jävla fåglar hehe...
Träffat kusin vitamin i veckan med.. ska hämta kläder till lillan hos honom i veckan :P
Imorn får ja gå till OQ8 å hämta kläder till lillan :)
Shit vad post ja hade när ja kom hem... å nästan bara räkningar*suckar*...
Men så är ju livet :P

Nä ska la kika tv å snacka med älsklingen nu ;)
Älskar mina två älsklingar ;)

*over and out*



Älskar er ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0