|| Miss him so much ||

Sitter å gör inget :P Nätet har inte funkat på hela dagen å inte några tv kanaler häller.. *seeegt*... men nu finkar det igen :D
Suttis å försökt fixa design på min blogg därför den ser lite funny ut.. men testar mig fram :P
skriver la mer senare för nu vakna lillan :P

|| Uppdattering ||

Lillan somnade om.. igen... Trötter idag verkar de som :P
Shit vad jag e trött på att bara vara hemma å inget göra..
Längtar tills jag kan åka ner till älsklingen igen... önskar så mycket att jag slipper säga hej då till honom igen... att få vakna upp varje morgon bredvid sin älskade... När den dagen kommer har jag allt jag någonsin velat ha...
Ett liv tillsammans med den man jag älskar och våran underbara dotter ihop.. Kan det bli bättre då?


Njea va la inte länge hon sov nu, så nu sitter hon å gosar i mitt knä, lite svårt å skriva då men de får ju gå.. :)
Hon e nästan alltid så himla glad våran lilla flicka :D Inte ofta hon e ledsen längre.. men e hon de så ska gudarna veta att hon kan skrika med sin ljuva stämma hehe :P
Tur det går över snabbt då(oftast)...


Idag har vi inte gjort så mycket.. Älsklingen åkte hem igår.. :( Så va tomt som satan igår kväll å nu, men åker ju ner snart igen ;) Mycket pendlande men det går hehe.. Lillan gillar ju att åka tåg som tur är :P
Har varit en snabbis nere i stan å handlat lite sen hem till Tina å käkat lunch.. pannkakor blev det :) De e gott de :)
Sen bara slappat.. städat hemma å så... de gamla vanliga :P Skulle tvätta idag men orka fan inte de.. boka om tiden bara.. segt idag ju :P

Mitt hjärta tilhör min älskade Adde å våran älskade dotter Cassandra <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: tack så mkt! :) Ja är så dålig på att rita de och eftersom de bara va en skiss så fick de inte vara med :P

2008-11-04 @ 17:58:52
URL: http://pygmeanna.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0