|| Julklapps dax snart ||

Sitter å funderar på allting runt jul nu... Först mammas födelsedag den 30 november... vad ska man köpa?
Sen alla dessa julklappar man ska köpa... Till min älskling, vad kan han vilja ha?
Att överhuvudtaget springa runt i affärer runt jul tid är något jag inte gillar... så stressigt hela tiden...
Och hur jag än försöker att vara ute i god tid så står ja ändå där i sista minuten..
Så hur blir det denna jul då?
Ska ju få fira ihop med min älsking, som en familj vi är :)
När ska jag börja kika på julklappar?
Denna månad verkar ju bäst men har ändå inte en susning på vad jag ska köpa till alla.. som alltid... :P


Sitter å funderar en hel del på vad alla i familjen vill ha i julklapp?
Vad min älskling skulle vilja ha?
Samtidigt kom jag ju på att ja druckit för lite kaffe idag så va dax att sätta på lite kaffe till mig samtidigt som lillan ligger å äter nu :)
Hon är en stor flicka nu.. kan hålla flaskan själv :P men så e hon ju 5 månader om 9 dagar :D
Väntar med stor förväntan på dagen då hon kommer att krypa för första gången.. det dröjer nog inte länge nu =)

Häromdagen köpte jag å älskling massa jord så vi kunde plantera om alla mina växter hemma så nu är det gjort :)
Hoppas dom gillade det..



Nu började äntligen House.. Så typiskt att House krockar med Desperate houswifes.. bägge e ju så bra :P
Men får kika på reprisen... eller ska jag kika på 5an idag? hmm jadu nu blev det svårt att välja :S
Vad tycker ni??







Jag har placerat min blogg i <a href="http://bloggkartan.se/registrera/14903/mariestad/">
Mariestad</a> på bloggkartan.se

Kommentarer
Postat av: Sofia

Taack :D

2008-11-04 @ 21:40:27
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: Christine

Jaa snart måste man ju börja handla julklappar, bra att vara ute i god tid hihi..

2008-11-04 @ 21:57:04
URL: http://laavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0